2009


Promarket



Število udeležencev: 800 udeležencev

Vsebina: sejem in kongres prodaje, marketinga in oglaševanja, namenjen poslovni javnosti. Predavanja, delavnice in okrogle mize v organizaciji treh stanovskih združenj odpirajo številne nove izzive. Organizatorja, Dima center d.o.o in Gospodarsko razstavišče d.o.o., sta si zadala za cilj celovito predstaviti ponudbo izdelkov in storitev za boljše trženje in uspešnejšo prodajo.

Organizator: Dima center d.o.o. in Gospodarsko razstavišče d.o.o.

»Promarket je bil prijetna izkušnja. Tako za govorce kot za obiskovalce. Všeč mi je bil format treh različnih tematik, ki so bile predstavljene prek treh dni. Še posebno, ker so se tematike medsebojno prepletale in ustrezale tako veliko ljudem iz prodaje in trženja. Tudi tehnično je vse delovalo tako, kot je treba. Predavatelji to pogosto pozabimo omeniti – ponavadi omenimo le, kadar stvari ne delujejo.«

Michael Leander Nielsen (Danska), predavatelj na kongresu Promarketa


   
   

Kontakt


Recepcija

T. 01 300 26 00
F. 01 300 26 28
 
 
 
 

Naročite se na e-novice






www.gr-sejem.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Prosimo, označite ali dovoljujete uporabo te tehnologije.
Ne strinjam se